Service na verkoop
Service
Dankzij de service dienst van Bizbike hoef je voor onderhoud of reparatie de deur niet meer uit. Zowel particulieren als bedrijven kunnen een afspraak maken via My Bizbike. Snel een afspraak maken is een fluitje van een cent, daarna doen wij de rest!
Als fietser
‘My Bizbike’ werd ontwikkeld binnen Bizbike zodat je als klant van thuis uit directe toegang hebt tot alle details van je bestelling. Zo verloopt het beheer van de vloot of elektrische fiets snel en gemakkelijk. Na bestelling krijg je via mail een klantennummer en wachtwoord. Zo kan je zorgeloos je bestelling opvolgen en vlot communiceren met Bizbike.
Als fietser ‘Mijn Producten’: Volg de status van je bestelling op en kijk de besteldetails na. Het nummer is de referentiecode met het serienummer van je bestelde product. Je ziet ook telkens welke fiets je hebt besteld (kleur, model) en wanneer je bestelling werd geplaatst. Daarnaast kan u de status opvolgen zodat u kan uitkijken naar de levering. Dankzij deze gegevens op het platform kunnen onze werknemers je bestelling steeds correct afhandelen.
‘Mijn Onderhoud’: Vraag online een onderhoudsbeurt aan of laat het ons weten als je een dringende reparatie nodig hebt. Een standaard onderhoudsbeurt duurt 30 minuten en kost €59. Wanneer het onderhoud een volledig uur vereist, betaal je €79.
Je kan ook steeds je vraag eerst stellen via ‘Mijn Support’, wie weet kunnen we je zo ook helpen! Via je account hebben we alle informatie, van producttype tot locatievoorkeur, zodat we je zo efficiënt mogelijk helpen.
‘Mijn Gegevens’: Wijzig hier je gegevens, zoals je adres en het telefoonnummer waarop Bizbike je contacteert. Hier vind je ook je persoonlijk klantennummer terug. Foutieve gegevens kan je steeds wijzigen. Let op, je adres kan je niet meer wijzigen wanneer de leverancier onderweg is!
‘Mijn Support’: Stel je bijkomende vragen 24/7 via deze chatfunctie. Je krijgt zo snel mogelijk rechtstreeks een antwoord van onze klantendienst.
Als bedrijf
Via het platform voor bedrijven meld je je op dezelfde manier aan met je professioneel klantennummer en wachtwoord. Als bedrijf kan je ook je bestellingen en producten nakijken, de status checken van je levering, onderhoud aanvragen of gegevens wijzigen. Met ‘My Bizbike’ voor bedrijven kan je ook wijzigingen aanbrengen aan de vloot en rapporten aanvragen. Zo heb je een handig overzicht van alle gegevens.
Service partner
We beloven 100% service, wat betekent dat we je hoe dan ook, waar dan ook en zo snel mogelijk bijstaan. Bizbike werkt met een eigen team van techniekers en zelfstandige techniekers die bij jou aan huis onderhoud leveren of reparaties uitvoeren. Via het Bizbike-platform (klik op ‘Mijn Onderhoud’) of via mail kan je een persoonlijke afspraak maken voor het onderhoud van je elektrische fiets. Binnen de 3 weken komen wij langs voor onderhoud op het moment en de locatie die jou het best past. Voor een reparatie van je elektrische fiets komen wij binnen de 7 werkdagen langs. Je kan ook een dringende reparatie aanvragen wanneer je pech hebt. Dit kan wanneer je jouw fiets voor woon-werkverkeer gebruikt of in een andere dringende situatie zoals een fietsvakantie. Binnen de 3 dagen komen wij je uit de nood helpen.
Veiligheid en garantie
Service betekent ook 100% veilige en gekeurde fietsen. Onze fietsen zijn gecertificeerd met het EN15194-kwaliteitslabel(EPAC), uitgereikt door de onafhankelijke instantie TÜV Rheinland. Dit betekent dat onze fietsen voldoen aan de Europese eisen qua duurzaamheid, gezondheid en veiligheid. Daarnaast wordt de fiets altijd geleverd met een handleiding om je fiets op maat af te stellen en op de juiste manier te onderhouden. Zo kan je snel en gemakkelijk aan de slag. Onze 100% Full Service is ook de levenslange garantie op het kader van je elektrische fiets. Daarnaast heb je 7 jaar garantie op de fiets zelf en 2 jaar op de elektrische onderdelen zoals de batterij, display en motor. Binnen deze garantieperiodes worden alle defecte onderdelen kosteloos hersteld door een technieker die ook hiervoor aan huis langskomt.